فهرست

در دوران تولید محتوای توسط کاربران، تولید محتوای انسانی و تولید محتوای ماشین، اشتباهات روز به روز هزینه‌های بیشتری دارند. با پورنا ویرجی، استراتژیست محتوای جهانی به شدت شناخته شده و نویسنده پرفروش “بازاریابی محتوای بر اثر”، رویکردها را بیابید تا به روز رسانی کنید و راهکاری برای بهینه سازی و آینده‌پروری راهبرد بازاریابی محتوا خود پیدا کنید.

شناسایی اشتباهات متداول بازاریابی محتوا

او و لورن اشتباهات متداول بازاریابان محتوا را فاش خواهند کرد، و چگونه می توانید از آنها در هنگام برنامه‌ریزی استراتژی بازاریابی خود دوری کنید.

استراتژی‌های ایجاد محتوای معنادار و جامع

گوش دهید و راهبردها را برای ایجاد محتوای جامع و جامعی بشنوید که مخاطبین واقعاً مایل به مصرف آن باشند، تا استراتژی محتوای شما به سمت انقراض نروید.

منابع اشاره شده:

ارتقای تعهد بازاریابی محتوا: – پورنا ویرجی، 17:13

ارتقاء محتوای شرکت برای بازاریابی محتوا

اعضای LinkedIn تمایل دارند وقت خود را در LinkedIn به عنوان یک سرمایه‌گذاری در خودشان حریف بیندازند. آن‌ها اینجا هستند تا یاد بگیرند، رشد کنند، به اشتراک بگذارند و بهترین عملکرد خود را نشان دهند. – پورنا ویرجی، 30:18

اتصال با پورنا ویرجی:

پورنا ویرجی، که در فیلادلفیا، پنسیلوانیا مستقر است، یک استراتژیست محتوای معروف و بازاریاب است، در حال حاضر مشاور اصلی راهکارهای محتوایی در LinkedIn است. زندگی حرفه‌ای او شامل نقش‌های برجسته در مایکروسافت و تجارب گوناگون در رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات جستجو و تلویزیون است، که به او دیدگاه منحصر به فردی در بازاریابی محتوا می دهد.

او به عنوان یکی از افراد تاثیرگذار جوان Adweek و شخصیت جستجوی سال شناخته شده است، همچنین یک سخنران بین‌المللی معروف و طرفدار زنان در فناوری است. ویرجی نویسنده کتاب پرفروش “بازاریابی محتوای بر اثر” است که خبرت و تأثیر او را در این حوزه نشان می دهد.

لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *