معیارهای اصلی وب ویتالها چیست؟
وب ویتالهای اصلی گوگل (CWV) هدف اندازه گیری کیفیت و تجربه کاربری وبسایت هستند. برای انجام این کار ، چندین معیار جدید توسعه یافته شد که می توان آنها را در مرورگر Chrome جمع آوری کرد. سه معیار اصلی وب ویتال هستند: ۱. Largest Contentful Paint. ۲. Interaction to Next Paint ۳. Cumulative Layout Shift.
چگونه سرعت Largest Contentful Paint (LCP) را افزایش دهیم؟
برای بهبود LCP خود ، شما نیاز دارید که محتوای اصلی وبسایت خود را سریعتر بارگیری کنید. اجرای یک تست سرعت رایگان وبسایت به شما کمک می کند تا متوجه شوید چه چیزی باعث تاخیر محتوای اصلی صفحه وب شما می شود.
چگونه برای بهبود Interaction To Next Paint (INP) پیش برویم؟
تنها 64% از وبسایت های موبایل در حال حاضر تجربه INP خوبی ارائه می دهند، بنابراین این یک معیار مهم برای بهینه سازی است. متریک INP ممکن است سخت باشد زیرا بستگی به یک تعامل کاربری دارد که نمی توان به راحتی آن را تست کرد.
چگونه به جذب تغییر طراحی کلی (CLS) کمک کنیم
معیار Cumulative Layout Shift (CLS) بررسی می کند که آیا محتوای صفحه پس از ظاهر شدن به صورت قابل رؤیت پایدار است یا خیر. رابط کاربری ناپایدار کاربران را گمراه می کند و می تواند منجر به تعاملات غیرارادی صفحه شود.