اگر شک داشتید، ما در حال زندگی در اقتصاد سازنده هستیم
اکنون، خالقین محتوا، تاثیرگذاران و سازندگان اجتماعی، بیش از هر زمان دیگری، قدرت بیشتری دارند و توانایی کسب درآمد از کار خود را به روش های مختلف دارند. اما این به این معنی نیست که آسان است. خالقان محتوا – اعم از وبلاگ نویسان، ویدیوگرافرها، عکاسان یا دیگر انواع خلاقانه – به دنبال راه های جدید و موثر برای پول درآوردن از کارشان در منظر دیجیتالی نامستقیم هستند.
چیستی شبکه تبلیغاتی؟
بگذارید، همواره، با مبانی شروع کنیم: چیستی یک شبکه تبلیغاتی؟ یک شبکه تبلیغاتی، پلتفرمی است که به عنوان میانجی بین ناشران (به عنوان مثال، وبلاگ نویسان، خالقان محتوا و غیره) که می خواهند فضای تبلیغاتی در وبسایت یا پلتفرم خود را بفروشند و تبلیغ دهندگانی هست که می خواهند فضاهای تبلیغاتی را خریداری کنند.
… (ادامه داده شود)