فهرست

گزارشی اخیر از Adalytics حاکی از این است که تبلیغات شرکای جستجوی گوگل روی محتوایی ظاهر شده که با سیاست‌های انتشار کننده مطابقت ندارد

گزارش جدید از سوی شرکت Adalytics نشان می‌دهد که تبلیغات شرکای جستجوی گوگل بر روی محتوایی ظاهر شده‌اند که با سیاست‌های انتشار کننده مطابقت نداشته است.

شبکه شرکای جستجوی گوگل چیست؟

تعریفا، شبکه شرکای جستجوی گوگل (GSP) یک گروه از وب‌سایت‌ها و برنامه‌های مرتبط با جستجو است که تبلیغات شما می‌تواند در آنها ظاهر شود.

گزارش قراردادن معیارها در معرض خطر

در گزارش Adalytics، چندین مثال از تبلیغ‌هایی از تبلیغ‌کنندگان آمده که آن‌ها تبلیغات خود را روی وب‌سایت‌های قابل اعتبار نیافته‌اند.

لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *