اگر شک داشتید، ما در حال زندگی در اقتصاد سازنده هستیم
اکنون، خالقین محتوا، تاثیرگذاران و سازندگان اجتماعی، بیش از هر زمان دیگری، قدرت بیشتری دارند و توانایی کسب درآمد از کار خود را به روش های مختلف دارند. اما این به این معنی نیست که آسان است. خالقان محتوا –اعم از وبلاگ نویسان، ویدیوگرافرها، عکاسان یا دیگر انواع خلاقانه –به دنبال راه های جدید و موثر برای پول درآوردن از کارشان در منظر دیجیتالی نامستقیم هستند.
چیستی شبکه تبلیغاتی؟
بگذارید، همواره، با مبانی شروع کنیم: چیستی یک شبکه تبلیغاتی؟ یک شبکه تبلیغاتی، پلتفرمی است که به عنوان میانجی بین ناشران (به عنوان مثال، وبلاگ نویسان، خالقان محتوا و غیره) که می خواهند فضای تبلیغاتی در وبسایت یا پلتفرم خود را بفروشند و تبلیغ دهندگانی هست که می خواهند فضاهای تبلیغاتی را خریداری کنند.
… (ادامه داده شود)